Polecamy Forum Sklep Ważne Sony Microsoft Electronic Arts Polskie gry Ubisoft

Microsoft czy Sony - kto wygrał targi?

23
Wielkie imprezy branżowe to znakomite areny do przeprowadzenia pojedynków producentów konsol. Kto wyszedł zwycięsko z konfrontacji na gamescomie? Czyja konferencja była lepsza? Poznajcie opinie redaktorów gram.pl.

Bandai Namco prezentuje pecetową bijatykę Rise of Incarnates

0
Prezydent Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej przemawia do owładniętego grozą narodu. Czy wleje w serca obywateli nadzieję i siłę do walki? A może lepiej zdać się na siebie?

Kojima o nowym Silent Hills: - Chcemy, żebyście narobili w spodnie

12
Skąd wzięły się zmyślone nazwy P.T. i 7780s Studio? Jakie priorytety w Silent Hills wyznaczają sobie twórcy horroru? O tym opowiada Hideo Kojima.

Metal Gear Solid V potwierdzony na PC!

22
Mamy doskonałą wiadomość dla miłośników grania na blaszakach. Jedna z najbardziej wyczekiwanych gier, Metal Gear Solid V, będzie dostępna na tej platformie!

Sony zapowiada nowe funkcje PS4

0
Konferencja Sony na gamescomie upłynęła pod znakiem nowych gier, ale nie zabrakło też zapowiedzi związanych z PlayStation 4.

System walki w Bloodborne

1
W Bloodborne nie chodzi tylko o wysoki poziom trudności i satysfakcję po pokonaniu wrogów, ale też o wzbudzanie w graczach niepewności i strachu - ciągłego poczucia balansowania na krawędzi.

W The Order: 1886 pojawi się Nikola Tesla

5
Nikola Tesla raczej nie przypuszczał, że stanie się bohaterem wielu rozmaitych gier. Twórcy The Order: 1886 również postanowili uhonorować genialnego wynalazcę i umieścić go w swym dziele, jako człowieka nauki wśród wojowników i pradawnych legend.

Until Dawn w zupełnie nowej oprawie

5
Until Dawn zostało zapowiedziane na Gamescomie 2012. Początkowo gra miała trafić na PlayStation 3, ale twórcy postanowili przenieść ją na konsolę nowej generacji.

Liczba klatek na sekundę jest ważniejsza od rozdzielczości - przyznaje szef Xboksa

22
Według niego 1080p nie jest jakąś mityczną, perfekcyjną rozdzielczością.

Rise of the Tomb Raider także na Xboksa 360

4
Tą informacją jedynie dopełniamy formalności. Określenie "na wyłączność Xboksa" zwykło bowiem oznaczać dwie konsole Microsoftu.

Hity z programu ID@Xbox w jednym filmie

1
Microsoft postanowił zaprezentować najbardziej obiecujące produkcje z programu ID@Xbox w zbiorczym materiale przygotowanym na gamescom. W tym gronie znalazł się polski rodzynek.

Quantum Break oficjalnie w 2015. Jest nowy gameplay teaser

4
Sam Lake dotrzymał słowa - w sieci pojawił się nowy materiał z Quantum Break, w którym pisarz opowiada o filarach nowej produkcji Remedy Entertainment.

Dead Space powróci na nowych konsolach?

5
Na gamescomie próżno jest szukać nowej gry spod znaku Dead Space, ale Steve Papoutsis daje wyraźny sygnał, że seria nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa.

Długi gameplay z kampanii Battlefield Hardline

3
Dwunastominutowy pokaz rozgrywki z Battlefield Hardline był jednym z mocniejszych punktów zakończonej już konferencji Electronic Arts na gamescomie. Film możecie obejrzeć już teraz.

Nowi legendarni piłkarze w FIFA 15 Ultimate Team

0
Tylko na konsolach Xbox dostępne będą karty z legendami futbolu w trybie FIFA Ultimate Team w FIFA 15. Nie dziwi zatem, że nowi piłkarze zostali ogłoszeni na konferencji Microsoftu.

Electronic Arts pokaże na gamescomie nową grę BioWare

28
Oczywiście to nie jedyne co firma zabiera na targi - poznaliśmy pełen line-up.

Gamescom 2014: gameplay z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

23
CD Projekt RED opublikował sześciominutowe wideo prezentujące rozgrywkę w trzeciej odsłonie Wiedźmina.

Nieumarli nawiedzą gamescom. Nowy gameplay trailer Dying Light

4
Na czteroosobowym trybie kooperacji skupia się nowy materiał z Dying Light, udostępniony przez Techland. Gra będzie pokazywana przez polską firmę w przyszłym tygodniu na targach gamescom 2014.

CDP RED, Microsoft, EA, Ubisoft i Nintendo jadą na gamescom 2014

0
Organizatorzy gamescomu przedstawili pierwszą listę wystawców, którzy zjawią się na tegorocznej odsłonie targów. Choć to dopiero początek, już mamy pewność, że warto będzie wybrać się do Kolonii.

Ubisoft obiecuje jednoczesne premiery PC i konsolowe

22
Ludzie z branży gier lubią różne rzeczy obiecywać, ale nie zawsze te deklaracje znajdują pokrycie w rzeczywistości. A jak będzie z gwarancjami Ubisoftu, dotyczącymi rynku pecetowego?

Zwiastun Far Cry 4 - Kyrat miejsce równie piękne co niebezpieczne

6
Niesamowite widoki, tajemnicze miejsca i bezlitośni żołnierze wiernie wykonujący rozkazy dyktatora - oto obraz Kyratu, kreowany w nowym zwiastunie Far Cry 4.

Might & Magic: Heroes VII na nowych grafikach

21
Po zwiastunie, nadszedł czas na zaprezentowanie galerii ze świeżo zapowiedzianej gry - Might & Magic: Heroes VII, zawierającej screeny z gry oraz grafiki koncepcyjne stworzeń i miast.

Ubisoft zapowiada Might & Magic: Heroes VII

15
W Might & Magic: Heroes VII poznamy historię młodego księcia Ivana, który postanawia położyć kres walkom o tron po śmierci Cesarza Imperium. W tym celu powołuje Radę Cienia - sześciu doradców z różnych frakcji, którzy pomogą mu znaleźć najlepsze rozwiązanie.

targi:gamescom 2014

  • Niflheim

    > Wiesz, że to oksymoron? Tym bardziej, że już było potwierdzone, że wersja X360 nie będzie > miała wszystkich funkcjonalności wersji XOne, zaczynając od drivatara.To wciąż ta sama gra, różnice (m.in. brak dynamicznej pogody) będą siłą rzeczy, skoro powstaje na poprzednią i obecną generację. ;) Nie naginajmy już do tego stopnia definicji exclusive''a. Wyżej wymieniony Uncharted na Vita to, w przeciwieństwie do nowej Forzy, odrębna gra niebędąca żadnym portem czy okrojoną wersją.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Afgncap

    Przede wszystkim amunicja niemiecka Pzgr 39 była amunicją mieszaną APCBC-HE-T , która również posiadała ładunek wybuchowy, o czym prawdopodobnie nie wiedziałeś bo byś nie pisał takich bzdur, a o czym również zapomnieli, albo chcieli zapomnieć twórcy WT. Po drugie strzelanie w bok T-34 z takiej odległości nie ma prawa przejść na wylot nie czyniąc szkody w środku, to największa bajka jaką słyszałem od obrońców WT. Czołgi są generalnie dość ciasne w środku, już choćby fragmenty przebitego pancerza latające po całym wnętrzu wyrządzają gigantyczne szkody. To nie jest karton, w który się strzela z wiatrówki. Po trzecie małe mapy nie wyrównują szans, mapy średniej wielkości czyli takie około 1,5km x 1,5km z dobrze zaprojektowanymi punktami podejścia byłyby dobre, a nie mapki, na których gdyby nie większy niż w WoT zasięg renderingu, walki toczyłby się na praktycznie takich samych dystansach. Poza tym od I tieru skopane modele uszkodzeń dają radzieckim czołgom przewagę, zdjęcie Ruska jednym strzałem zdarza się niesamowicie rzadko, w porównaniu do zdejmowania jednym strzałem Niemców. Gram obiema stronami, podobnie jak moi znajomi i wszyscy mamy podobne odczucia, że radzieckimi czołgami gra się zwyczajnie łatwiej bo wiadomo czego można się spodziewać. Nie zauważyłem też, żeby Niemcy dominowali na II czy III tierze, może na symulacyjnych z uwagi na dużo bardziej płaską trajektorię lotu pocisków co ułatwia celowanie, ale na arcade przy tak małych odległościach dzielących czołgi penetracja działa nie ma znaczenia i każdy idiota trafi, a przez to, że Niemcem się teraz bardzo często "przestrzeliwuje" na wylot walka staje się czystym RNG, amunicja radziecka zawsze wybucha więc bardzo często po pierwszym przebiciu albo nie żyjemy albo wszystko leży. Problem w tym, że niemiecka też powinna, ale z jakichś powodów tego nie robi. No i na koniec, sytuacja ze strzelaniem tyle razy zdarzyła mi się raptem kilka razy przez to, że gracz po drugiej stronie był tragiczny i skupiony na moim sojuszniku, ale świetnie oddaje jak bardzo źle to działa, z reguły to jest czyste RNG albo kto pierwszy strzeli ten ginie, a przez to, że tygrys ma tylko jeden respawn i jest powolny, staje się najzwyczajniej w świecie bezużyteczny, bo ani capować nim się nie da bo każdy objedzie bez problemów zanim obrócę wieżyczkę a i snajper z niego średni bo wychył działa tragiczny a mapy za małe. Obie gry mają problemy, ale WoT jest czystą grą arcade i się do tego przyznaje, za to WT próbuje robić z siebie grę historyczną, ale mało ma to wspólnego z historią.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • bVarador

    Bloodborne, czyli jak powinien wyglądać Dark Souls 2 gdyby nie trzeba było go wydawać na past-geny. To samo tylko ładniej. Fanom wystarczy, nieprzekonanych nie przekona.

    Odpowiedz autorowi na forum
Lubisz nas?