targi:gamescom 2015

  • Kafar

    > Czuję, że wyjdzie taki potworek jak Order 1886 z PS4. Order to dobra gra. Więc oby właśnie wyszło jak z Order bo na razie z pokazu na pokaz coraz gorzej jest. Trochę błędy Alana Wake mi to przypomina.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Cykada85

    Mam nadzieje ze dodadza zachowanie towarzyszy bo dla mnie to szwankuje najbardziej. Nie zaleznie od tego czy mam wlaczona opcje aby atakowali a nie stali bezczynnie, druzyna i tak nic nie robi. Stoja i sie gapia poki nie klikne zeby kogos zatakowali, a jak kogos zabija to czasami (nie zawsze) przeksakuja na nastepnego przeciwnika. Jest to dosc meczace.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • fenr1r

    > Jestem na tak pod dwoma warunkami. > Nie cofamy gatunku. > Nie celujemy w PEGI 7. Tylko to już pewnie nierealne po hearthstone. HotS wygląda jeszcze bardziej bajkowo. Uszy bolą od piskliwych, dziecięcych głosów niektórych bohaterów.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • ozoqq

    Jeśli będzie kampania online to chętnie ze znajomym rozegrałbym Krasnoludy vs Orki ze mną dowodzącym tymi pierwszymi. A tak to jestem ciekaw Wampirów. W żadnej grze video w świecie warhammera dotąd ich nie widziałem.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • boruto

    Zabawne ze Myszasty narzeka na wszystkie gry gzie pokazywali akcje a nagle w taktycznej tez grze akcji chwali ze nie ma akcji. Czyli Pan Myszasty nie lubi po prostu akcji ;D

    Odpowiedz autorowi na forum
  • bonescraper

    Będę czepialski, ale shotgun to słowo które ma swój bezpośredni odpowiednik w języku polskim, jest to po prostu strzelba. A strzelba z podciętą lufą to obrzyn. Jednakowo mógłbyś mówić że "jeździmy carem" czy "bijemy przeciwników fistami"...

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Shu

    "Po pierwsze na pewno powróci znany z Mafii II schemat misji tego typu, polegający na zbrojnym wtargnięciu do bronionej przez "przeważające siły wroga" siedziby."Może mi ktoś powiedzieć co autor miał na myśli? Bo przeszedłem drugą Mafie dwa albo trzy razy i nie przypominam sobie czegoś takiego...

    Odpowiedz autorowi na forum
  • lis_23

    > Ależ oczywiście, że to jest ułatwienie. Ja rozumiem takie rozwiązanie jeśli gra jest > nastawiona na akcję i jest względnie długa. Wtedy nie chcę siedzieć na zagadce pół godziny, > tylko ruszyć z akcją. Ale Tomb Raider jest (i powinien być) nastawiony na eksplorację. > A więc tutaj wręcz powinienem siedzieć pół godziny nad jedną zagadką, a później powinni > mi jeszcze dowalić 4 kolejne. :P A tutaj, z takimi ułatwieniami gra pęka w 6 godzin. > Ekstra... Heh, dla mnie zagadki w Uncharted była czasami zbyt trudne i jestem wdzięczny za system podpowiedzi ;) Idealnie by było jakby można było to wyłączyć i tyle.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Dandzialf

    > Z kiepskiej jakości nagrania z partyzanta jesteś w stanie odszyfrować ilość klatek? > ŁAŁ. Nie mam nic więcej do dodania. Ekhm... to akurat nie są "kiepskiej jakości nagrania z partyzanta", tylko fragmenty gameplayu zaprezentowanego na konferencji Microsoftu.

    Odpowiedz autorowi na forum
Lubisz nas?