targi:gamescom 2015

  • Kafar

    > Czuję, że wyjdzie taki potworek jak Order 1886 z PS4. Order to dobra gra. Więc oby właśnie wyszło jak z Order bo na razie z pokazu na pokaz coraz gorzej jest. Trochę błędy Alana Wake mi to przypomina.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Cykada85

    Mam nadzieje ze dodadza zachowanie towarzyszy bo dla mnie to szwankuje najbardziej. Nie zaleznie od tego czy mam wlaczona opcje aby atakowali a nie stali bezczynnie, druzyna i tak nic nie robi. Stoja i sie gapia poki nie klikne zeby kogos zatakowali, a jak kogos zabija to czasami (nie zawsze) przeksakuja na nastepnego przeciwnika. Jest to dosc meczace.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Zekzt

    Kartoteka taka, że najmniej degrad -2 powinien polecieć, ale dam ci szanse z uwagi na to, że od poprzedniego trochę czasu minęło. Ostrzeżenie za słownictwo - pierwsze i ostatnie.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • boruto

    Zabawne ze Myszasty narzeka na wszystkie gry gzie pokazywali akcje a nagle w taktycznej tez grze akcji chwali ze nie ma akcji. Czyli Pan Myszasty nie lubi po prostu akcji ;D

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Cykada85

    > Będę czepialski, ale shotgun to słowo które ma swój bezpośredni odpowiednik w języku > polskim, jest to po prostu strzelba.Jak juz tak bardzo chcesz sie czepiac szczegolow to Shotgun po polsku to dubeltówka, a nie strzelba.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • ZbytZajebisty

    > "Po pierwsze na pewno powróci znany z Mafii II schemat misji tego typu, polegający na > zbrojnym wtargnięciu do bronionej przez "przeważające siły wroga" siedziby." > > Może mi ktoś powiedzieć co autor miał na myśli? Bo przeszedłem drugą Mafie dwa albo trzy > razy i nie przypominam sobie czegoś takiego... Choćby 5 rozdział "Piła".Wtargnięcie do budynku, strzelanina z dużą ilością wrogów

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Numenpl

    > Uwielbiam takie drobne smaczki. Szkoda, że będę ich pozbawiony. Nie ma to jak gdybanie pt. "co mogło być gdyby twórcy postanowili zrobić tak ja chcę". Wbrew pozorom to nie jest alternatywne uniwersum tylko przedstawienie co się wydarzyło naprawdę. Bo jak patrzy sie na statystyki że tylko 27,9% z platformy docelowej drugiej części zdołało w ogóle przejść grę na Easy/Normal, potem mamy 4,9% na classic, z ironaman 1,7 % no i impossible to mamy 1,1 %. Przy czym ostatnie 2 to kanon XCOM no to ja się nie dziwię że obcy wygrali skoro takie marne statystki na 2,3 mln graczy PC (o konsolach wiadomo że podobna sprawa).

    Odpowiedz autorowi na forum
  • One_of_the_Many

    > A co serie tropico(głównie o tropico 2 mi chodzi), partician i the guild to się zapomniało > oraz fakt że w tym roku ma wyjść Settlers 8. > Miałem na myśli niedawno wydane gry. Bo tłumaczenie "nie ma co wydawać gry ekonomicznej osadzonej w średniowieczu bo 5-10 lat temu wydano ich sporo" nie ma większego sensu. A z tym Settlers 8 to się wstrzymaj, bo się może okazać, że w ogóle tej gry nie będzie. Ostatnia informacja o niej ukazała się w lutym, gdy twórcy przerwali zamkniętą alfę/betę. Zresztą nie wiem czy w ogóle Kingdoms of Anteria można zaliczać do strategii ekonomicznych.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Niflheim

    > Każdy ma prawo wyrażać swoje opinie, ale wyrażajmy je może z sensem. Wstęp ma 2 minuty > (bez kilu sekund), nie 5,5.Nie, tak jak powiedziałem, przez pierwsze 5 i pół minuty rolą gracza jest tylko przejście przez interkatywny przerywnik (wliczając parosekundową pseudo-platformową sekwencję wymagającą 0 umiejętności). Dopiero w okolicach 5:35 zaczyna się bardziej konkretny gameplay.> QTE są 2, chyba, że jako QTE liczysz każde miejsce, gdzie > gracz ma wcisnąć jeden klawisz, żeby wejść w interakcję, ale to tak jakby liczyć zbieranie > znajdziek w Asasynie jako QTE. Właściwie tak to chodzenie jest QTE.A czy ja cokolwiek napisałem o ilości? Wspomniałem o tym w kontekście fatalnego designu gameplayu. Można jeszcze do tego dodać wepchany na siłę system doświadczenia (XP za przejście przez korytarz, kolejne+10 XP za to, że aktywowała się pułapka, lol) stwarzający fałszywe poczucie osiągnięcia czegoś.> A, że LAra stęka? > No w takich sytuacjach ludzie czasem stekają. Zabawne jak realizmem możesz argumentować takie sytuacje, a to, że na początku Lara trzyma się z bólu za żebra żeby po chwili skakać i wspniać się zręcznie jak małpka i całkowicie zapomnieć o bólu pewnie będziesz zbywał argumentem "to przecież tylko gra". ;D

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Rakit

    Było parę słów o grach od Wargaming''u, to może teraz tak dla sprawiedliwości jakiś news o nadchodzących zmianach w WarThunder, mianowicie nowy system renderingu oraz destrukcja otoczenia.https://www.youtube.com/watch?t=16&v=MZ4F06ST5Rwhttp://warthunder.com/en/devblog/current/806

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Dandzialf

    > Z kiepskiej jakości nagrania z partyzanta jesteś w stanie odszyfrować ilość klatek? > ŁAŁ. Nie mam nic więcej do dodania. Ekhm... to akurat nie są "kiepskiej jakości nagrania z partyzanta", tylko fragmenty gameplayu zaprezentowanego na konferencji Microsoftu.

    Odpowiedz autorowi na forum
Lubisz nas?