targi:gamescom 2015

  • LaplaceNoMa

    > Alan WakeNie mówię, że to nie może się podobać klimatem, albo czymś podobnym.Ale to świecenie latarką i zastrzel. Na mój gust to cienkie było ;p

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Bambusek

    > Ech, to wszystko brzmi jak bajdurzenie Piotrusia Molyneux. Trzeba poczekać aż Paradox > coś pokaże Piotruś często obiecywał rzeczy, których nikt przed nim nie zrobił. Tutaj przynajmniej cześć jest wzięta z CK2 czy Europy Universalis 4, więc podstawy mają.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Cykada85

    Mam nadzieje ze dodadza zachowanie towarzyszy bo dla mnie to szwankuje najbardziej. Nie zaleznie od tego czy mam wlaczona opcje aby atakowali a nie stali bezczynnie, druzyna i tak nic nie robi. Stoja i sie gapia poki nie klikne zeby kogos zatakowali, a jak kogos zabija to czasami (nie zawsze) przeksakuja na nastepnego przeciwnika. Jest to dosc meczace.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • TigerXP

    > Nie, tak postępują tylko gracze WoW przy okazji każdego dodatku. >Nie zauwazylem, chyba nie jestem w temacie. > A to odniesienie się do narodowości sobie daruj, typowe to dla ludzi narzekających na > ludzi narzekających w polskim internecie. Jak mniemam nie znasz angielskiego i nie widzisz > co piszą ludzie na innych forach. Nie znam angielskiego, nosze biale skarpety do sandałów, a z reklamówka biedronki sie praktycznie nie rozstaje. To wiem sam, ale myslalem ze taki domorosly psycholog forumowy jak Ty powie mi cos wiecej.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • ozoqq

    Jeśli będzie kampania online to chętnie ze znajomym rozegrałbym Krasnoludy vs Orki ze mną dowodzącym tymi pierwszymi. A tak to jestem ciekaw Wampirów. W żadnej grze video w świecie warhammera dotąd ich nie widziałem.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • boruto

    Zabawne ze Myszasty narzeka na wszystkie gry gzie pokazywali akcje a nagle w taktycznej tez grze akcji chwali ze nie ma akcji. Czyli Pan Myszasty nie lubi po prostu akcji ;D

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Fantazjel

    Faktycznie, też zauważyłem na materiałach promocyjnych to, co Myszasty, czyli otwarty świat i misje, które będą powtarzalne, coś a''la questy ze Śródziemia: Cień Mordoru czy Asasynów. I, faktycznie jeśli fabuła tego nie zepnie (a pamiętam, że był trailer fabularny o szaleństwie Maksa i odnajdywaniu swojej ścieżki - https://www.youtube.com/watch?v=U1ruwAJMX9Q), to gra się znudzi.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • bezimienny45

    Mafia i murzyni? Gang owszem ale nie mafia. Nie będzie klimatu, nie będzie stopni, nie będzie czaru jaki wywierała jedynka. Eh beznadziejnie że ta gra idzie w tę stronę. Jedynka to było coś wspaniałego. Idealna formuła między sandboxem a liniowością. Świetne zadania jak np. to gdzie przebranym za majtka rozwalało się kandydata na burmistrza albo włam do willi prokuratora czy ucieczka z whiskye z wielkiego parkingu. Garnitury, thomsony, kapelusze to było coś a teraz co dają nam w zamian? Murzyna w afro który wygląda jak jakiś bokser a nie stylowy mafiosa. Niech zmienią nazwę gry i nie będę miał pretensji tak to trochę profanują temat.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Numenpl

    Skoro już pytasz.Właścicieli na steam jest 2 800 856 +/- 41,613Graczy którzy grali jest 2 319 254 +/- 37 903 - tymi liczbami się kierujęglobal stats ze steam pokazująeasy/normal - 27,9% classic - 4,9% (spadek z 5,2 %)Ironman - 1,7%Impossible 1,1 %Ostatnie 2 zostały także wspomniane przez twórców jako Ironman+Impossible to kanon już za czasów produkcji EU więc nie dziw bierze, że i przy XCOM2 tak jest.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • One_of_the_Many

    > Dobrze, że nie zdecydowali się cofnąć do przeszłości - gier ekonomicznych osadzonych > w klimacie średniowiecza jest mnóstwo. A mi właśnie takich brakuje. Od Anno 1404 i Settlers 7 chyba nie grałem w żadną taką. Możesz wymienić kilka z tych "mnóstwa" gier?

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Kaerobani

    Czy twórcy nowego TR jeszcze nie zrozumieli, że nieustanne wstawianie animacji jakoby nasza bohaterka miałaby zaraz spaść w przepaść, ale nie spadnie jest nudne, zaburza płynność rozgrywki i po prostu jest obrazą dla inteligencji gracza? Jak się grało w stare Tomb Raidery, Croca, Jedi Knighty czy Heart of Darkness i postać osuwała się z krawędzi to znaczyło, że po prostu zwaliliśmy sprawę i były to autentyczne emocje. Filmowość należy wreszcie przyciąć, niszczy rytmikę rozgrywki i dodaje do całości całą masę zbędnych ozdobników. Gameplay wygląda okropnie, jedynkę przeszedłem nawet z przyjemnością, ale dwójka zakrawa na parodię samej siebie. QTE z początku, gdy bohaterka ucieka z płonącej ciężarówki, by zaraz ześlizgnąć się z wielkiej skały i lecieć w przepaść nie da się skwitować inaczej jak tylko pogardliwym parsknięciem.Uncharted przynajmniej nie traktowało się śmiertelnie poważnie, a czwórka (jeżeli oczywiście pierwszy zaprezentowany gameplay prezentuje podstawę modelu rozgrywki, a nie tylko taki "urozmaicający fragment") wreszcie pokazuje coś świeżego, stare przekombinowanie najwyraźniej wrzucając ledwie na początek gry. To może być dobry kierunek dla gier action/adventure, zakładając, że założenia zostaną zrealizowane i nie dostaniemy jednak tego samego już po raz czwarty (licząc TR-a po raz piąty).

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Cykada85

    Najladniejsze dziewczyny tam byly :P A do farming symulator bylo tyle osob bo akurat kreciliscie jak cos rozdawali, a tak w wcale tak duzo ludzi tam nie bylo.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Dandzialf

    > Z kiepskiej jakości nagrania z partyzanta jesteś w stanie odszyfrować ilość klatek? > ŁAŁ. Nie mam nic więcej do dodania. Ekhm... to akurat nie są "kiepskiej jakości nagrania z partyzanta", tylko fragmenty gameplayu zaprezentowanego na konferencji Microsoftu.

    Odpowiedz autorowi na forum
Lubisz nas?