targi:gamescom 2015

  • Cykada85

    Mam nadzieje ze dodadza zachowanie towarzyszy bo dla mnie to szwankuje najbardziej. Nie zaleznie od tego czy mam wlaczona opcje aby atakowali a nie stali bezczynnie, druzyna i tak nic nie robi. Stoja i sie gapia poki nie klikne zeby kogos zatakowali, a jak kogos zabija to czasami (nie zawsze) przeksakuja na nastepnego przeciwnika. Jest to dosc meczace.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • ozoqq

    Na SC2 narzekałem przed premierą i jeszcze bardziej po premierze.Do WarCrafta 4 podchodzę raczej, że na pewno go spieprzą i tylko zostawiam miejsce na miłe zaskoczenie.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • boruto

    Zabawne ze Myszasty narzeka na wszystkie gry gzie pokazywali akcje a nagle w taktycznej tez grze akcji chwali ze nie ma akcji. Czyli Pan Myszasty nie lubi po prostu akcji ;D

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Samuel_Spade

    > Jak juz tak bardzo chcesz sie czepiac szczegolow to Shotgun po polsku to dubeltówka, > a nie strzelba. Za słownikiem internetowym Pons:shotgun - strzelba myśliwskadouble-barreled shotgun - dubeltówka___Też oglądając materiały Myszastego odnoszę takie wrażenie, że ... jakby to powiedzieć, że wszystko jest "be". Mad Max budzi obawy o powtarzalność, o Falloucie lepiej nie wspominać, bo to świętokradztwo. Nawet, gdy mowa o Anno, niby dobrym, to wszystko poza słowami krzyczy nieomal "nuda", "brak" lub "nadmiar". Z jednej strony to dobrze, bo gdy ogląda się materiały anglojęzycznych mediów growych, to głowa boli od tego, jakie to wszystko "awesome" i "wow", conajmniej "great" i mało wiarygodne uśmiechy i pełne aprobaty kiwanie głową. Ale po oglądnięciu wypowiedzi Pana Redaktora ciężko opędzić się od niejasnego uczucia, że nie ma nic naprawdę dobrego ( może tak jest w istocie ), że branża growa w sposób nieuchronny zmierza do degradacji i zagłady, a koniec jest bliski.Domyślam się, że ta praca po jakimś czasie może prowadzić do pewnego znużenia, gry, szczególnie te głównego nurtu, nie są zazwyczaj innowacyjne i pewnie kończy się z przekonaniem, że to wszystko już było, tylko lepiej, bo przeszłość zwykła być lepsza od teraźniejszości. Mnie również nie jest to uczucie całkiem obce. Ale trzeba wierzyć i być dobrej myśli, w przeciwnym razie gdy nadejdzie coś naprawdę dobrego, nawet tego nie zauwazymy, wylejemy dziecko z kapielą. Przepraszam, jeśli wyszło nazbyt moralizatorsko.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Numenpl

    Skoro już pytasz.Właścicieli na steam jest 2 800 856 +/- 41,613Graczy którzy grali jest 2 319 254 +/- 37 903 - tymi liczbami się kierujęglobal stats ze steam pokazująeasy/normal - 27,9% classic - 4,9% (spadek z 5,2 %)Ironman - 1,7%Impossible 1,1 %Ostatnie 2 zostały także wspomniane przez twórców jako Ironman+Impossible to kanon już za czasów produkcji EU więc nie dziw bierze, że i przy XCOM2 tak jest.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Nikson

    Dobrze, że nie zdecydowali się cofnąć do przeszłości - gier ekonomicznych osadzonych w klimacie średniowiecza jest mnóstwo.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Niflheim

    > Sorry, ale są gracze ( jak ja ) którym się to po prostu podoba. Tobie się nie podoba, > nie kupuj, Twoja wola. Ja zakupię na pewno, bo przy jedynce bawiłem się bardzo dobrze > i taka narracja mi nie przeszkadza. Oj, ja wiem co trafia w gusta mas, chłopaki i dziewczęta z Crystal Dynamics najwyraźniej też wiedzą. ;D

    Odpowiedz autorowi na forum
Lubisz nas?