targi:gamescom 2015

  • boruto

    Może miec i 100% ale nie oszukuj siebie ze nie jest CIEKAWSZE z założenia otwórzcie umysly, szerokie spojrzenie z góry nie z obozu błagam :D tak na przyszlosc

    Odpowiedz autorowi na forum
  • karvaialka

    Oby starą metodą Paradoxu nie było tak, że każde kilka dodatkowych portretów, każde kilka dodatkowych modeli statków i każda dodatkowa melodia w grze nie były sprzedawane jako odrębne DLC (oczywiście w cenach od 4,99 ojro w górę)

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Cykada85

    Mam nadzieje ze dodadza zachowanie towarzyszy bo dla mnie to szwankuje najbardziej. Nie zaleznie od tego czy mam wlaczona opcje aby atakowali a nie stali bezczynnie, druzyna i tak nic nie robi. Stoja i sie gapia poki nie klikne zeby kogos zatakowali, a jak kogos zabija to czasami (nie zawsze) przeksakuja na nastepnego przeciwnika. Jest to dosc meczace.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • krzysior-a

    btw na 99% kolejna gra Blizza to będzie dodatek do Diablo lub coś powiązanego. W rozpisce mieli kiedyś 2 dodatki, a do tego szukali/szukają kierownika artystycznego do niezapowiedzianej gry z serii z szerokim zrozumieniem marki.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • ozoqq

    Wiem, że na targach dużo się dzieje i macie mnóstwo pracy, ale w sieci jest już więcej informacji niż Myszasty zdawał się posiadać przed prezentacją. Od ogłoszenia gry wiemy o krasnoludach i wampirach. Wiemy, że każda nacja ma mieć unikatową gospodarkę i system zarządzania. Wiemy, że np. bohaterowie typu Karl Franz będą nieśmiertelni. Że magia będzie na zasadzie odblokowania poziomu a nie postawienia budynku. A tu nic nowego i niepotrzebne pytanie o Space Marinsów. Równie dobrze mogłeś zapytać o Zergów.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • boruto

    Zabawne ze Myszasty narzeka na wszystkie gry gzie pokazywali akcje a nagle w taktycznej tez grze akcji chwali ze nie ma akcji. Czyli Pan Myszasty nie lubi po prostu akcji ;D

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Samuel_Spade

    > Jednakowo > mógłbyś mówić że "jeździmy carem" czy "bijemy przeciwników fistami"... Byłbyś wtedy nie do odróżnienia od reszty dziennikarzy growych i komentatorów na forach.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Yogii26

    Ta gra powinna się nazywać "Zemsta na Mafii" lub coś w tym stylu. Jedyne co ma wspólnego fabularnie z mafią to zemsta murzynka na nich. Jak wiadomo do mafii nie byli przyjmowani kolorowi, więc tutaj na 100% Clinton nie będzie jej członkiem. Co do samego gameplay'' u to wydaje mi się sztampowy, sztywny - coś na wzór Sainsts Row albo Ojciec Chrzestny (skłaniam się ku temu pierwszemu). Nie zabrakło poprawności politycznej (główny bohater jest czarny a w sumie połowa z czwórki bohaterów to czarni). Zagram tylko jako fan poprzednich części ale czuję że nie zapadnie mi ona w pamięć i raczej nie będę do niej powracał.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • KnightofNI

    Szczerze nie mogę pojąć podejścia firaxis. Poprzedni x-com fabułą nie powalał, ale po co alternatywne uniwersum robić? Doctor Vahlen, Doctor Shen, Officer Bradford też do wybitnie ciekawych postaci nie należeli, a i tak się do nich przywiązałem. Poza tym można było łatwo wytłumaczyć jak obcy opanowali ziemię. Dajmy na to, że to był tylko jeden statek z wielu i po przegranej ufoków, ci przysłali więcej statków.Dodajmy do tego import save`a i można by było dać wiele ciekawych wątków i dialogów dla ,,weteranów". Przy uratowaniu Shena czy Vahlen ci wspomnieliby jaką misję z dowódcą (np. że teraz by się przydały te czołgi z pewnej mapy w obozie wojskowym czy czymś), żołnierze traktowali by jako bohaterów ,,ochotnika" i resztę oddziału z finałowej misji i widać by było w bazie jakieś zdjęcia ich w celu upamiętnienia i wiele innych takich drobiazgów. Uwielbiam takie drobne smaczki. Szkoda, że będę ich pozbawiony.A co do filmiku to padłem ze śmiechu kiedy się ci goście dosiadli. I te zbliżenie kamerzysty pod koniec filmu też mnie rozwaliło.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • One_of_the_Many

    Właśnie odsłuchałem wypowiedź Myszastego. Wydaje mi się, że nie miał on zbyt dużego doświadczenia z serią Anno i obawiam się, że sporo rzeczy przekręcił. Zakładam, że gameplay na wszystkich terenach będzie bardzo podobny, czas na innych terenach niż aktywny nie będzie wstrzymany, i wszystkie tereny będą wymagane do rozwoju. Tak jak to miało miejsce w Anno 2070.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Niflheim

    > Każdy ma prawo wyrażać swoje opinie, ale wyrażajmy je może z sensem. Wstęp ma 2 minuty > (bez kilu sekund), nie 5,5.Nie, tak jak powiedziałem, przez pierwsze 5 i pół minuty rolą gracza jest tylko przejście przez interkatywny przerywnik (wliczając parosekundową pseudo-platformową sekwencję wymagającą 0 umiejętności). Dopiero w okolicach 5:35 zaczyna się bardziej konkretny gameplay.> QTE są 2, chyba, że jako QTE liczysz każde miejsce, gdzie > gracz ma wcisnąć jeden klawisz, żeby wejść w interakcję, ale to tak jakby liczyć zbieranie > znajdziek w Asasynie jako QTE. Właściwie tak to chodzenie jest QTE.A czy ja cokolwiek napisałem o ilości? Wspomniałem o tym w kontekście fatalnego designu gameplayu. Można jeszcze do tego dodać wepchany na siłę system doświadczenia (XP za przejście przez korytarz, kolejne+10 XP za to, że aktywowała się pułapka, lol) stwarzający fałszywe poczucie osiągnięcia czegoś.> A, że LAra stęka? > No w takich sytuacjach ludzie czasem stekają. Zabawne jak realizmem możesz argumentować takie sytuacje, a to, że na początku Lara trzyma się z bólu za żebra żeby po chwili skakać i wspniać się zręcznie jak małpka i całkowicie zapomnieć o bólu pewnie będziesz zbywał argumentem "to przecież tylko gra". ;D

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Rakit

    Było parę słów o grach od Wargaming''u, to może teraz tak dla sprawiedliwości jakiś news o nadchodzących zmianach w WarThunder, mianowicie nowy system renderingu oraz destrukcja otoczenia.https://www.youtube.com/watch?t=16&v=MZ4F06ST5Rwhttp://warthunder.com/en/devblog/current/806

    Odpowiedz autorowi na forum
  • MartivaR

    > Ekhm... to akurat nie są "kiepskiej jakości nagrania z partyzanta", tylko fragmenty gameplayu > zaprezentowanego na konferencji Microsoftu. Twórcy się trochę z tego tłumaczyli, nawet nie trochę, chyba z pięć razy powtarzali, że gra pokazywana jest w bardzo wczesnej alfie, dlatego też nie dane było jej ogrywać. Jeszcze nie ma co wyrokować, do premiery sporo czasu, acz już miewaliśmy takie przypadki... ;)

    Odpowiedz autorowi na forum
Lubisz nas?