targi:gamescom 2015

  • Cykada85

    Mam nadzieje ze dodadza zachowanie towarzyszy bo dla mnie to szwankuje najbardziej. Nie zaleznie od tego czy mam wlaczona opcje aby atakowali a nie stali bezczynnie, druzyna i tak nic nie robi. Stoja i sie gapia poki nie klikne zeby kogos zatakowali, a jak kogos zabija to czasami (nie zawsze) przeksakuja na nastepnego przeciwnika. Jest to dosc meczace.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • krzysior-a

    > Jestem na tak pod dwoma warunkami. > Nie cofamy gatunku. > Nie celujemy w PEGI 7. Tylko to już pewnie nierealne po hearthstone. a to taka wielka różnica między 7, a 12 (reszta warcraftów)?

    Odpowiedz autorowi na forum
  • ozoqq

    Wiem, że na targach dużo się dzieje i macie mnóstwo pracy, ale w sieci jest już więcej informacji niż Myszasty zdawał się posiadać przed prezentacją. Od ogłoszenia gry wiemy o krasnoludach i wampirach. Wiemy, że każda nacja ma mieć unikatową gospodarkę i system zarządzania. Wiemy, że np. bohaterowie typu Karl Franz będą nieśmiertelni. Że magia będzie na zasadzie odblokowania poziomu a nie postawienia budynku. A tu nic nowego i niepotrzebne pytanie o Space Marinsów. Równie dobrze mogłeś zapytać o Zergów.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • boruto

    Zabawne ze Myszasty narzeka na wszystkie gry gzie pokazywali akcje a nagle w taktycznej tez grze akcji chwali ze nie ma akcji. Czyli Pan Myszasty nie lubi po prostu akcji ;D

    Odpowiedz autorowi na forum
  • bonescraper

    > > Za słownikiem internetowym Pons: > > > > shotgun - strzelba myśliwska > > double-barreled shotgun - dubeltówka > > Wpiszesz w Translator google i bedzie dubeltowka. Slownik slownikowi nie rowny. Tu gdzie > mieszkam a jest to anglojezyczny kraj dla ludzi strzelba to po prostu Gun, a Shotgun > to dubeltówka. > Sęk w tym, że Ty nie rozumiesz polskiego słowa "dubeltówka".

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Madoc

    Tak gracze narzekali, że Mafia za mało sandboksowa i nie ma co robić i doigraliśmy się. Wolałbym, żeby Mafia została Mafią - nie tyle sandboksem, co liniową grą w otwartym świecie, z nastawieniem na fabułę i większy niż u konkurencji realizm. Mam nadzieję, że wyjdzie dobrze, ale jestem nastawiony bardzo sceptycznie.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • One_of_the_Many

    > Dobrze, że nie zdecydowali się cofnąć do przeszłości - gier ekonomicznych osadzonych > w klimacie średniowiecza jest mnóstwo. A mi właśnie takich brakuje. Od Anno 1404 i Settlers 7 chyba nie grałem w żadną taką. Możesz wymienić kilka z tych "mnóstwa" gier?

    Odpowiedz autorowi na forum
  • NemoTheEight

    > > Każdy ma prawo wyrażać swoje opinie, ale wyrażajmy je może z sensem. Wstęp ma 2 > minuty > > (bez kilu sekund), nie 5,5. > > Nie, tak jak powiedziałem, przez pierwsze 5 i pół minuty rolą gracza jest tylko przejście > przez interkatywny przerywnik (wliczając parosekundową pseudo-platformową sekwencję wymagającą > 0 umiejętności). Dopiero w okolicach 5:35 zaczyna się bardziej konkretny gameplay. Rany, bo co? Bo idziemy przez jakiś czas do przodu na wpół oszołomioną Larą? To nie pierwsza gra, gdzie trzeba przez pewien czas iść do przodu. W prawie każdej są takie momenty.> > > QTE są 2, chyba, że jako QTE liczysz każde miejsce, gdzie > > gracz ma wcisnąć jeden klawisz, żeby wejść w interakcję, ale to tak jakby liczyć > zbieranie > > znajdziek w Asasynie jako QTE. Właściwie tak to chodzenie jest QTE. > > A czy ja cokolwiek napisałem o ilości? "co chwila coś się efekciarsko się kruszy, wali, pojawia się jakieś QTE" Albo napisałeś że co chwila pojawia się QTE, albo się nie zrozumieliśmy.> > > A, że LAra stęka? > > No w takich sytuacjach ludzie czasem stekają. > > Zabawne jak realizmem możesz argumentować takie sytuacje, a to, że na początku Lara trzyma > się z bólu za żebra żeby po chwili skakać i wspniać się zręcznie jak małpka i całkowicie > zapomnieć o bólu pewnie będziesz zbywał argumentem "to przecież tylko gra". ;D

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Cykada85

    Najladniejsze dziewczyny tam byly :P A do farming symulator bylo tyle osob bo akurat kreciliscie jak cos rozdawali, a tak w wcale tak duzo ludzi tam nie bylo.

    Odpowiedz autorowi na forum
  • Deturis

    Gra wygląda bardzo ładnie (w szczególności podoba mi się smok), ale w aktualnym stanie gra chodzi baaaaaardzo powoli, spodziewałem się jak zawsze od Platinium Games 60 klatek, a tutaj to chyba wokół 15 leci. :/ Urąbaliby na tej grafice. :P

    Odpowiedz autorowi na forum
Lubisz nas?